Darlings

Monday, November 21, 2011

Saturday yang so so saje

Hari sabtu kaurang sodap dok berselimut lagi kan. Syok ah, Meleleh air mata ingat bantal kat rumah. Liat benor nak bangun.
Baru ler rasa sendiri bila sabtu pun kena keje. Kerja yang patut nya sampai half day jadi full day. Mr Razman kalau dah kerja memang tak reti nak stop. Bila dia kerja full day, dengan aku sekali lerr ter drag. 

Dalam kepala hotak, terbayang bayang, best nya kalau dapat tengok wayang. Aku ni jenis bangsa, kalau penat macam mana pun kerja 6 hari seminggu, aku mesti nak jugak reward diri aku keluar enjoy. Tapi sorang lagi tak macam tu. Dia rela tidurrrrrrr.

Cerita hari sabtu. Blah dari office pukul 6. Rajin kan diri cari makanan si katrina dekat pet shack. Alang alang dah dekat sunway pyramid, masuk cari present untuk birthday boy sekali. Sebab lepas tu kena attend birthday party anak best friend Mr Razman. Tak kan kau nak p tangan kosong. Dua dua tak reti bab pilih present untuk birthday boy. Pilih toys pun ber jam. Last sekali, aku aje yang decide. Kan senang.

Gambar gambar memang blur habis. Gambar aku ikut mood okeh, Kalau mood tak baik sikit, gambar blurrrr habisss. Hangin kus kus betul minah ni kan.

Birthday bapak dekat dekat dengan anak, so, kira birthday party si bapak la sekali. Yang dok nyala kan lilin tu bf Mr Razman. Membesar sama sama dari kecik, Bila aku tengok anak Si kamal ni, Aku kesian pulak kat Mr Razman. Orang lain dah dapat anak, setahun yang lepas, dia still single mingle.

 Birthday boy. Akil. Baby akil pun moody malam tu. Orang suh tiup lilin dia dok layan tengok kipas kat atas. Neway. Happy birthday akil.

Yang ni pun nak kena caption jugak ke. Dah lama tak ss sorang sorang. Toilet office best sebab ada cermin besar. So pagi pagi boleh siap siap kat sini macam toilet ni bapak kau yang punya.
Cerita hari ahad. Aku tidur sepanjang hari. 
 Mungkin niat nak tengok wayang tu SIMPAN DALAM HATI saja lah.
Tak pun mimpi mimpi saja lah.
 Babaaaaaaaaai.

7 comments:

Unknown said...

Dah tgk aku bukan tomboy kah?Hana belum lagi.Nak rewadr-kan diri tgk wayang jugak.Cuma tak sempat dan tak cukup bajet pulak :'(

KizZ said...

Heee...lama tak terjah blog leyaa

nurkaloi said...

syokknye tidur spnjang hari heheh
kaloi bz ngan kursus weekend uhhh

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

ada masa mmg best giler tdo sepajnjag hari, hihihi

lama dah x tgk wayang :(

kazmyra afkar said...

wahhh makcik makin mantop laa.. hehehe.. bile nak kawen ni??

Akim Iqbal said...

nasik minyak.. hahaha

alin said...

anak kamal n fida eh..nape tak amik gambar fida?lama x tgk dia..hehehee