Darlings

Wednesday, August 10, 2011

Ladies tu apaan sih?

Sepanjang hidup dokek 23 tahun, Parents aku tak penoh ada niat heh nak sedekah kan bebear kat aku. Aku pun heran, yang papa aku bagi aku kau tau hape? patung ultraman yang gedabak punya besar, 

yeah, aku main dengan patung ultraman. Aku rasa dorang ni nak anak laki kot dulu, sebab bila aku pikir balik, aku tak hado langsung kot mainan budok budok pompuan ni, 

Nengok gambar pulak, haaaa sah, macam jantan dah heh. Seluar jeans, tshirt then tuck in dalam seluar. feh gila hensem. Rambut memang tak pernah panjang la zezaman dulu kala. Asal nak pepanjang sikit kena cantas dek umi aku. Lagi bertambah hensem. 

Dah la muka wa ni tak jambu, memang hado gaya macho la zaman kecik kecik dulu.

Menginjak dewasa. cewaaaaaaaaaahh, pun tak reti nak ladies bagai. Zaman kegemilangan ladies ni setart final semester diploma. Tahun 2006, lepas tu makin menjadi kekonon. haish, kang nanti hado yang nanya, Ladies apaan sih. meh nak cepuk sikit.

Kalau umi papa kasi aku memain dengan bebear, mesti aku  tak macam jantan dedulu kan. motif?
Masa mula mula setart nak berubah kekonon, hado lah insan yang ngakk percaya aku nak try jadi ladies, Hish, sila support okeh, sekarang pun masih berusaha nak jadi lagiiiiiiiiiik ladies dengan belajar masak, eh, aku rasa pompuan yang terrrrrrror masak sangat COOL ok, kira come in package ler kan. Macam Fatin Liyana tuh, Cun, bijak, pandai masak. haaaaaaa. Envy mak .

9 comments:

Rara said...

CHUMELL!! ;P

Rosmarieza said...

haha~ series kelakar sebab kamu dapat otomen!:)

Marya Hana said...

hehe. hope lyaa lebih ladies lepas ni.. :p

i pon x ladies sgt, tp suka bear beso gedabak mcm tu.. **pondan kan..?

Einaz Shah Rizal Thomas said...

comelnyer lya macam teddy bear tu ;D

Cik Puan Nor said...

x pe, x per..kita sama aje..kecik2 cam jantan..besar2 dah ladies...tapi ladies versi kasar..

Liyana Zahim said...

Hei ladies! Hahaha.. Takpp.. Jnji beso tdk mlakukan ptukaran jantina.. Eh... Isu ni snsitip x? Hahaha~

Kak Wawa said...

beso nya bearbear towh! :b

hazanis said...

comel je kak lya...:P

Unknown said...

lambat bertuka takpe..jangan x bertuka langsung...