Darlings

Thursday, August 18, 2011

Kek hari lahir kita. homemade lagi. awak hade?

Semalam kan super duper sensitip, lepas tu mula la meroyan rasa nak makan kek. ye la. dah la tak celebrate. parents busy manjang sampai birthday pun lupa, Mr Razman jauh pulok nak mintak cake satu slice. hurmm. meroyan la kat facebook. 

Hb Lya. heeeee, FYI, ayu jazari panggil aku NOLY. ni mesti nak jimat space ni dia letak lya...hoho.

Then ,ayu jazari ex skulmate aku, dari sekolah rendah sampai sekolah menengah kecian agak nya tengok aku meroyan nak makan kek, dia cakap, kalau dia rajin dia buat kan . 

Pagi pagi aku bangun check fb dulu, dia komen suh ambik kek kat rumah dia. apo laeiiii, semangat la eden, p ngambik, tak pe, aku memang tak malu kalau dengan si ayu ni ..haha. next time kalau aku  murah rezeki, aku belanja dia pulok.

siap hade munge mungeeeeee lagi.

8 comments:

intanurulfateha said...

hb yang! :)

Rin Saharina said...

hb cantiks! :)

Unknown said...

mano mu tau aku nk jimat space?hahaha

Misya Mialen said...

happy belated befday;D moga pnjg umur, murah rezeki dan bahadia sllu.untung dpt kwn mcm ayu jazari;D baik hati;D

Cik Suheela said...

haha..i takde kek buatan sendiri di hari jadi..sbb i tak pandai buat kek lah huhuhu..

Unknown said...

hohoho..akak x pandai nak tulung buatkan kek la plak...meh blanja cupcake kat klcc ni ble ah...

nurayunni said...

wah..best!nk ckit..

aliza zeke said...

wahhh..cam dap jer..hb lyaa :)