Darlings

Wednesday, July 6, 2011

Resmi Hidup


Hallu. Hari ni kembali happy. Happy la sikit kalau nak banding 2 3 hari lepas. menangis jek keje. Macam ni la hidup kan. Hari ni kita happy. besok lusa belum tentu kita happy lagi. Dah kata hidup ni macam roda. up side down. baru mencabar hidup eh.

Missinggggggggg

Tapi aku ni jenis kemanjaan terlampau. Dapat dugaan sikit, mula melatah, mula rasa give up, memang jenis yang tak bermotivasi sikit. nak kata umur belasan tahun, dah masuk 20 an. Dah patut matang kan. Biasa aku ada kawan kawan yang selalu bagi ceramah kalau aku down, sekarang kawan kawan jauh. masing masing dah ada life sendiri. Mesti susah dah nak mengadu domba macam dulu kan.

orang tamak memang selalu macam ni     




Aku ni pulak jenis yang susah nak luah kat parents. Bukan jenis nak p manja manja cite masalah. Aku nangis sorok sorok. Tak mau parents tau. So lagi berat beban yang aku tanggung. Mengadu kat bf? Dia pun hado masalah sendiri, Cecite sekarang aku nak p pinjam bahu sape. anyone willing? hahaha. joking. 

Aku jenis yang rela, simpan sorang sorang. Tak payah semak kan kepala hotak orang lain. Tapi  nasib baik ada blog kan. Boleh gak aku nak meroyan seposen dua.


Entry ni memang tak de motif kan.

Nanti aku nak hupdate pasal ank buah tersayang pulok. next entry.

8 comments:

Syafiq Rosli said...

hehe..xpe2 awak kuatkan smgt ye..walau apa pun berlaku fmly la pling dkt dgn kita

Lyaa Suriany said...

thnks fiq

suezen said...

kalo ade masalah luahkan je...x elok simpan2...kang jd gile:D

ps::comel korg ni:D

n.a :) said...

ya. thats what it called life.
hehe. :)

Rin Saharina said...

same goes with me.suka pendam sndri drpd share ngn org.

gie-ah said...

be strong k..:)

Unknown said...

semoga tabah menghadapi dugaan....

aliza zeke said...

kuatkan semangat sikit lyaa.. :)