Darlings

Friday, May 20, 2011

Done!


Finally. Aku punya final year research sudah complete. Walaupun banyak flaw. Tapi ni la kerja keras aku selama satu semester. hurmmmm. even banyak jugak kerja last minute. alah. standard la tu. Dah memang style aku

 oyeah. tu dia complete hard cover. tak percaya weh. tu hasil kerja aku. dah siap submit dekat research advisor. Doakan aku success jek lah. penat weh nak repeat buat menda alah ni. Kau ingat senang. Mencabar jiwa raga. Tu belom masuk master lagi. kalau masuk master. aku jadi burung hantu gamak nya. okeh la. stop jadi nenek . Mood still bersedih sebab berukband tak bayar lagi. sorry. aku tak boleh nak blogwalking ke, p follow orang ke. hape ke. nannti dah bayar, aku rajin rajin kan diri la.

babai.

8 comments:

Mek Onie said...

fuyoooooooo! alhamdulillah siap jugak yeeeee !

eesyaheera said...

congrats Lyaa. after dah siap thesis, semua orang nak bergambar dengan thesis kan. sebab tu adalah titik peluh yang sangat penat dan serabut. haha

aliza zeke said...

tahniah yer lyaa :)

Mun said...

congrats!

Syafiq Rosli said...

thniah..me on going nk buat..huhu

Unknown said...

gudluck dear ! abeh belajar ganti la tidur tu :P

Cik Suheela said...

puyohhh..siap dah..tahniah babe! :)

SyEraa said...

ouhhh tahniah! :D
meh melawat blog syera plak yee :D