Darlings

Saturday, April 2, 2011

Sabtu & Questionnaires

7:15 PM
Cepat jugak masa berlalu. Hurmm. tinggal 27 hari lagi aku praktikal dekat muzium tu. lagi 2 minggu kena submit report,
lagi sebulan nak viva, 
lagi sebulan bergelar student.
Lagi sebulan nak balik kampung tercinta.
Lagi sebulan boleh jumpa mak ayah tercinta,
lagi sebulan boleh jumpa kucing kesayangan, 
lagi sebulan nak rasa katil empuk ( dah tiga bulan aku tidur atas toto jek, nasib baik ada toto kan)

Hari ni, aku dah start distribute questionnaires dekat muzium tu, dapat 70 respondents je hari ni. tapi tetap syukur lah, dari tak dapat langsung. so ada 150 lagi kena distribute. cayok lyaa
bangun seawal 8 pagi, goreng tempe buat bekal. Siap siap gerak p muzium. 
a bit stress dengan ragam manusia
tapi pretend buat tak tau..
kalau la di layan kan sangat, rosak jiwa, tau?

respondent aku hari ramai budak budak sekolah menengah. layan kan je la. nak buat macam mana kan. penat jugak nak explain dekat dorang. ada yang buat muka, ada yang terang terangan tak mau jawab, kau tunggu dik time kau buat degree, masa tu merasa lah balik orang buat macam tu tau.

Sebelom bekerja, sila isi perut comel aku dulu. Nasi goreng yang sedap oleh sya & tempe goreng kicap oleh aku lah..hehe. maaf lah , huru hara sikit tempat makan kitorang ni, bersepah sepah. anak dara sapo lah ni..

Questionnaires yang baru siap di staple


PADAT TU STAND FOR PERBADANAN ADAT MELAYU DAN WARISAN NEGERI SELANGOR   yea dik. Seratus kali aku dok ulang benda ni tadi

Rombongan adik adik. Meriah sikit muzium hari ni, kalau weekdays ni, aku boleh main kejar kejar lagi dengan kawan kawan kat sini..tak caya? datang la time weekdays, trek lumba lari ni ..


Kebetolan hari ada shooting sempena promosikan muzium ni, tumpang nyebok sekali, gambar pengacara nya tak sempat nak snap..

Antara respondents aku.

 Disudahi gambar minah ni.

sekarang waktu aku rest sudehhhh...

sayang kaurang ..

tataaaaaaaaaaaa









5 comments:

Izzatie said...

Good luck babe! :)

erra syahira said...

tensen-tensen..byk lg tak setel..

Anisa Hang Tuah said...

all the best bebeh

aliza zeke said...

sayang lyaa juga..hehe

nak tempe gak !

Indah Mulya said...

mmg ssh kot nk distrbute questionnaire..bertabah la sis =]