Darlings

Saturday, April 30, 2011

Last day as a practical student part II



  Feh weekend ni rasa nak beristirehat manjang jek, masih tak sedar diri yang besok lusa kena submit research. masih punya hati nak update belog laju2. aku nak hupdate jugak, tak kira. lepas ni aku nak sambung buat keje pulok. Nak dijadikan cerita, semalam tengok berseronok kat plaza alam sentral, tiba tiba bos kecik call, tanya nak abang belanja makan tak ni.
..Kami apa lagi. rugi ooooo, rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari. 

Tapi nak bercerita kejadian kat PAS ni, heeeeeeeee, kami lepak lepak kat bangku sambil makan ice cream, sambil usha shawl. nak beli nya..postpone dulu, cik sya cakap, sabar lya. nanti kau tak makan..hahaha. aku pun ikut je la nasihat cik sya ni, tengah tengah usha, kawan aku cakap, eh tolong ajar akak tu pakai shawl jap. heeeeeeeeeeeee.jeng jeng jeng..tu kan kesukaan aku. 

Paling gemor ajar orang pakai shawl even diri sendiri pakai tak de cantik bebenor. kira nya sesi grooming pulok kat booth shawl tu..

 Kenal kan ..kak niza. sweet je akak ni, Bila aku cakap, eh akk nak ambik gambar, dia kelam kabut, eh ambik gambar elok elok, jangan letak yang sexy2 nanti abang akak marah..

Tengah rushing ni, sebab abang yan dah kol suruh p pizza hut SACC. so aku sempat ajar yang basic jek,


 Sampai sampai ajek, terus order lah. lapor ni lapor. padahal baru je menketadarah bihun dua pinggan sebelom tu...oh lupa nak kenal kan abang yan & abang aidy..

 Kawan kawan yang excited dirai kan.
 
 ni ler boss kecik a.k.a toke besar yang belanja hari semalam.

 Muka aku memang sentiasa serius macam ni agak nya.aku pun takut benor nengok nya. apatah lagi kaurang. Macamana la nak jadi sweet macam kaurang heh?


 kalau p pizza, tak sah la kalau tak dapat mushroom soup kan. favorite all da time . Tapi tetap nak dominos laaaaaaaaa.


 Saat yang dittunggu, kaurang tengok muka abang aidy tu. macam nak telan pizza dah gaya nya..haha..

sudah nya kami balik dengan perut bolat sebab kenyang sangat melantak..

haaaa tu la kesah semalam. oke la. nanti aku hupdate lagi. nak buat keje jap..sayang kauang lebihhhhhh.

babaaaaaaaaaaai

5 comments:

aliza zeke said...

sayang lyaa gak..hehe..
sedapnya pizza..nyum2

Eja Razif said...

selalu nk blaja pki shawl pki youtube mmg sush lau org ajar dpn2 lg sng..

aliza zeke said...

lyaa ada tagg.. :)

sherah said...

haha cute gile jgn letak seksi2 nkti abg akak mara

aina fairuz said...

comey nyer header :)