Darlings

Friday, April 29, 2011

2nd Last Day & Last day as a Practical Student..




Hai hai hai, sory , agak terlambat hari ni, biasa pukul 10 dah berhupdate. Hari ni ada assembly, bacaan yassin & Ceramah pasal dirham , emas , perak pulok tadi. tu yang terlambat. okeh, hari ni aku nak hupdate pasal semalam & hari ni terus...

Semalam, aku paksa diri jugak bangun, ikut kan hati. perghhhh malas weh, membuta lagi bagus. tapi mengenang kan ada dua hari lagi. aku buat buat rajin lah. 

Tapi hati berbunga bunga pikir yang nak habis praktikal dah. Apa yang hado dalam kepala hotak aku, nak ambik gambar manyak manyak. kenangan harus hado. Kenangan pahit ke manis ke masin ke, tak kisah. bukan lah bermaksud kita hidup dalam kenangan, tapi kenangan tu yang buat hidup kita bercolor color. Memang ada orang yang tak suka kenang benda yang dah lepas. erkkk Aku bukan jenis yang macam tu, tiap apa yang dah jadi, mesti aku simpan memori tu sampai bila bila.  

So semalam untuk bagi bermood happening sikit, aku pakai red color..salah satu favorite color aku. 


 heeeeeeeeeeeee, merah mak ngah? i like okeh, paling like sekali, bergambar dalam toilet. setan pun ikut sekali bergambar...



 Jangan jadi gilak sorang sorang, ajak kawan sama. ikut moto aku ni, kalau nak sawan, ajak kawan sekali okeh..


 pagar pun jadi, tu nak gambar kan happy sangat nak blah dari PADAT..






 Nanti mesti rindu nasi lemak moknik ni. sumpah tak tipu..




Gambar untuk hari ni, kenangan tunggu bas untuk hari terakhir praktikal..peace dah jadi trademark pulok..

 assembly tadi. khusyuk tu, kusyuk dok mencopy...(Last assembly)heeeeeeeeeeeee, happy happy happy!!!




makan bihuuuuuuuuuuuun, even macam dawai..tapi tetap sodaaaaaaaaaaaaaap sebab lapar wehhh, ini pun kali last dah makan  kat sini..nanti mesti rindu bihun ni.
 Muka lapar nak menketadarahhhhhhhhhh..makan dulu!


oke lah. aku rushing ni, nak p berjimba kat PAS jap..
later hupdate lagi

7 comments:

Rosmarieza said...

kenanga praktikal kan? macam4~:)

CikHanis said...

HAHA.sy pon mnghitung ari nak abes practical ne.tgl next week je :)

Marya Hana said...

suka blazer coklat yg lya pakai tu :)

Norsyakiela said...

lyaaaa cantikkkkkk,dah abes praktikal la ye...

Wanie-san said...

hehe!
wani time last practical sedih tau..
yela..dah leh ngam dgn staff2...tetibe nak tinggalkan diorg..nangis..pilu...*wat malu je*

aliza zeke said...

dah nak abis dah yer.. nnti mesti akan terkenang2 punya.

Nur Aina said...

hai kaka tantek !:)