Darlings

Wednesday, March 23, 2011

Say "Hye" to Camera & Puncak alam

Kebuzian, Kesebokan yang dibuat. Orang lain kelam kabut dok risau pasal Research, aku kelam kabut benda lain. apo nak jadi entah lah. Aku ni jenis manusia yang sentiasa kena paksa buat kerja sikit. lagi lagi bab "study". So, aku rasa sangat bersyukur bila ada orang yang sanggup nak remind aku. walaupun benda tu sekecik kecik alam. Kepala agak kesemakan. Literature review untuk research dah 40x edit. rasa macam tak teredit dah. Bersabar untuk sebulan lebih lagi, then boleh aku goyang kaki kat rumah. Boleh perabis beras mak bapak kat rumah. so sekarang ni terpaksa bersusah susah. 
 

Hari ni, p campus lagi, tebal kan muka jumpa advisor lagi, kena validate questionnaires yang nak distribute dekat respondents.  Grammar tunggang terbalik. Geleng kepala jek advisor aku layan kerenah student2 dia. Macam-macam ragam. Salah sorang nya aku ler. Advisor aku suh submit questionnaires beberapa minggu yang lalu, aku tangguh tangguh. Kawan kawan aku dah get ready untuk distribute questionnaires, aku ternganga nganga. ambik la kau Lyaa. Aku tak boleh nak bebel panjang panjang. InsyaAllah aku update lagi. Banyak benda yang nak di manja manja kan dengan kaurang ni, tapi bagi aku settle kan kerja aku dulu. Then, aku update sampai lebam

Bila dah tak berapa nak betol, semua boleh jadi, ni salah satu cara aku release stress. Say HI to camera!

4 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

eh..nie gate yg mane ea? kampus puncak alam yg baru bukak tu ke dear?? bukan puncak perdana?

Lyaa Suriany said...

puncak alam yunk,
aah
tapi almost 2 years pun campus ni bukak

Unknown said...

alala...bucuk2...muncung macam tu pun comel...

eesyaheera said...

lyaa buat tajuk ape research?