Darlings

Monday, March 21, 2011

Preggy mummy in the house





meet my sister, suhana. dah banyak kali bercerita pasal mak cik ni..tapi dulu dulu masa belom kahwin, masa tak pregnant lagi. sekarang. kaurang tengok. macam belon. tungu masa nak meleteop jek, sekarang ni umi & kak su jadi sifu aku babbab masak, ngada ngada sikit, sikit sikit sms tanya macamana nak masak itu ini. da latest, nak buat sambal kicap, sebok nak tanya kak su jugak, sekali jawapan kak su terbaik, awak google je, ceit. orang nak cuba resipi dia..

back to the topic

geram tau tengok perut shomel dia nih, haish. berat mak cik ni around 30 plus plus jek before pregnant. sangat kecik, aku angkat dia boleh okeh, sekarang ni lah nampak berisi sikit, itu pun sebab ada baby. tapi tetap comel kan perut dia. aku geram gila. sebab last aku jumpa masa kak su 3 ke 4 bulan pregnant. masa dah jadi mak buyung ni, belom berpeluang lagi. allaaaaa nak pelok pelok mummy to be ni. geram sangat sangat tau. 
bukan tu jek, 

rindu sangat nak mengadu dengan kakak sorang ni, tak de orang boleh ganti tempat dia lah bab bab jadi kakak ni, sebab dia la satu satu nya orang yang sabar dok jaga kerenah aku daripada diploma. bila aku salah dia tegur, dia bukan lah orang yang sokong semua tindakan aku. bila aku salah, aku kena marah jugak, siapa cakap dia asyik sokong semua yang aku buat, husband dia lagi, heeee, kena marah depan depan tau kalau aku melampau. haaaa, kakak dan abang yang baik..

look forward to see you sis. tunggu jek, baby pun, nanti aunt lyaa datang menyebok eh..sayang kaurang bertiga.. 





6 comments:

SyASyA SaNi said...

bilelah ai p0n nak ade perot shomel gakkk~heeee ;D



^SyASyA SaNi^

Lyaa Suriany said...

heeeee sya,

kalau sya
lagi lagi lagi bertambah shomel nya perut

fify said...

miss her too...
makin cute k.su!! :)

Lyaa Suriany said...

yunk

u jgn dok puji kat sini
sat ag dia baca
dia kembang
hahaha

Einaz Shah Rizal Thomas said...

lagi comel masa tengah memboyot ;)

Unknown said...

aunt lyaa bile pulaakkk :p