Darlings

Tuesday, March 8, 2011

Make over lagi


Hallu readers. Sorry. Aku abaikan belog usang ni lagi. seriously! aku tak bermood nak hupdate belog. Minggu yang stress, minggu yang penuh dugaan, kena buli,  semua ada.

Aku dah banyak kali update sebenar nya. tapi aku tak publish. entah berapa banyak entry dah pun aku buat. tapi sekerat jalan. tambah pulak dengan tenet yang laju nak mampos. lagi la aku bercinta nak hupdate belog kan. Tapi hari ni aku nak hupdate jugak, dah la baru dapat buffered earning baru.

Hancus macam ni. nuffnang baru berbaek hati lagi, aku dah buat perangai. eiiii. oke lah. hari ni bukan lah bermood sangat, aku just nak hupdate pasal make over kan roomate aku si faez ni. kali ni try smokey eyes lagi. kaurang tengok then boleh bagi komen la. aku beginner lagi. banyak benda yang aku kena belajar, tapi ni memang minat aku, aku lagi berminat nak cik andam la kalau macam ni, apa kata kauorang. Degree tu gantung kat rumah je la..hehe.  

Oke la kauorang, Thanks sebab sudi follow belog aku. aku terharu, sebab tiap kali bukak ada yang masih sudi follow aku even  aku tak sempat nak p terjah belog kauorang. hurmm
aku rasa nak tidur jap. hehe. mengantok. byeeeeeeeee.




 

AFTER





BEFORE

4 comments:

Cik Puan Nor said...

cun2..blusher bg color peach+brown mesti MELETOP!!

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

wawaaa..bkn maen lg make-overnye ye..hihi~

ILA HonEyBuNNy said...

cantiknya......pandai lyaa make up..makeup kan ila lak..ehheh

Orkid Edyliyne said...

not bad...
(n_n)