Darlings

Friday, March 25, 2011

Baby & Me


Aku selalu berangan ada adik. Bila membesar sorang sorang, rasa sangat alone. Aku tetap syukur sebab aku ada cousin yang aku anggap kakak. Aku dah terbiasa tak de adik. So, dari dulu lagi, aku tak biasa dengan budak budak. Bagi aku, budak budak ni sangat meng annoyed kan aku
. Tapi itu dulu la. Sebelom aku kenal dengan Mr Razman. Feh . Dulu aku dasyat tau, aku langsung tak boleh blah sikit dengan budak budak. aku tau, teruk kan. hurmm. kalau umi aku pegang baby pun aku tak suka. aku suruh jek umi aku bagi balik dekat mak budak tu. hehe. takut title tunggal tu dirampas. GILA POYOS kan. erkk itu pemikiran budak budak oke.
Kalau dulu, jangan harap aku nak pegang baby. nak suka budak budak. bercinta la jawab nya. aku pandang jek. Then sekarang ni, aku tak sangka aku boleh berubah. even tak sepenuh nya. tapi secara slow slow lah aku belajar untuk terima budak budak. kadang kadang kesabaran aku tercalar jugak weh dengan budak budak yang nakal ni. 
iyo la. kau imagine, aku membesar 23 tahun tanpa adik beradik, ingat senang ke aku nak terima perangai budak yang nakal. tapi benda benda macam ni la ajar aku, macam mana nak handle budak budak yang nakal. aku pegang kata kata Mr Razman. " alah diorang budak budak lagi" hurmm aku belajar bersabar walaupun kadang kadang aku tak boleh sabar. haha. 

Bagi peluang aku untuk belajar, suka budak budak sepenuh nya. dan aku happy bila aku dah boleh belajar pegang  baby ni( tapi gayanya pelik benor la. nampak sangat kekok). sebab aku tak penah terpikir yang aku boleh berubah. aku ingat sampai sudah aku tak suka budak budak..

anak sendiri macam mana la kan..hehe





Changing..hehe







6 comments:

adda shuhada said...

comey nyooo!!
manjo g2 hek3

LuLuLaLaLengLeng said...

kakak smpai skg mc tak suka udak2..:P:P:P:P shhhhhhdiam2..hihihihi

SyASyA SaNi said...

dh dpt bygkn dh satu ari nnt lyaa konpem jdik hot mama punyer~ ;)

Unknown said...

amin...alhamdulillah...moga bertambah baik dgn kanak2 dan berkekalan...bkn dgn baby je tau...kanak2 pn sama gak...

eesyaheera said...

nanti dah kahwin mesti suka budak2 punya lah. hihi. betul kata Kak Sya, confirm hot mama ni. haha

aliza zeke said...

anak tunggal rupenye dia..gambar yg last tuu nmpk mcm seorang ibu yg penyayng jer :)