Darlings

Wednesday, January 19, 2011

Review session 8: Lux shower gel

Salam. Hari ni review session lagi. eh kauorang oke tak ni aku asyik review jek, actually ni segmen sharing sharing apa yang aku suka, kalau kaurang suka, kauorang boleh try.
Kali ni aku nak review pasal lux shower gel. Aku start guna lux shower gel ni since diploma. so masuk tahun ni dah nak masuk 5 tahun la aku jadi pengguna tegar shower gel ni. Aku ni jenis loyal sikit bab bab brand ni, Sepanjang nak masuk 5 tahun ni, aku tak pernah tukar brand lain. even sekali. Aku memang dah serasi sangat sangat dengan brand ni.
Favourite aku? ah tentu nya lavender, fehhh, aku memang suka sangat bau lavender, gedik tersuka bau lavender lepas tengok cerita mandarin ke hape dulu . title movie tu lavender. So sejak hari tu aku suka bau lavender.
Apa yang aku suka pasal lux ni, sebab saving tau. Kau letak sikit jek shower gel ni, tapi buih dia banyak, aku suka ler bab bab buih ni, tak payah la kau nak membazir. picit sekali jek da cukup, boleh cover satu badan dah. Then, lux ni tak melekit tau, certain brand kan kalau kita pakai, lepas mandi pun rasa melekit, lux tak. ini bagi aku. bagi orang lain tu aku tak tau. Yang pasti nya, aku tak de skin problem bila guna brand ni, i mean jerawat la. jerawat kat badan ye maksud aku. Ada readers yang pengguna lux ni. review sikit. sama ke tak sama dengan aku.
haaa apa lagi, kalau kaurang masih tercari cari nak guna brand apa. Apa kata try lux pulak. oke, selamat mencuba, babai

5 comments:

farhah adeli @ far said...

lux mmg best. saya pon pengguna setia lux. sekarang pakai wane kelabu. wangiiiii! haha.

mardhiah ismail (: said...

i tried to looking soap yang tak tinggi ph die because i have allergic. susah T_T

Wirda Azurainie said...

heyy kita pun suka lux. tapi wirda guna warna pink.
satu letak sikit berbuih dan satu lagiiiiii, dia xmcm berminyakkkk an? dia betul2x senang nak cuci balik la buih tue. feel fresh:D

uMmI NuR aIn said...

kite pun pakai lux lavender gak..memang terbaik la bau die...wangi je...sampai jiran sebelah pun bau...huhuhu...LUX memang best!

Farah Shahidah said...

lyaa...same laa..fasha pun gune lux..tapi kaer kelabu tu laa..haha
em lagi satu...fasha pun suke lavender...memg slalu pilih lavender je..kebetulan ye...
even org ade kate lavender tu bau cm toilet...tapi wangi ape...haha