Darlings

Saturday, December 18, 2010

Music Award

Salam. hallu. Sorry aku dah terbabas termiss hupdate semalam. Penat plus berukband aku lembap tahap mangang. so aku tak de mood langsung nak hupdate. so, sebab nak cover balik. aku hupdate 2 entry hari ni.
Next entry tunggu malam ni. So untuk hari ni, aku nak ambik award yang fasha bagi ni. Lama dah dia bagi, aku asyik tangguh jek. sorry babe. Before aku ambik award ni, kena jawab beberapa soklan. Jangan dok scroll laju2.
  1. siapa artis/ Band yang anda minat?
    aku suka SUPER JUNIOR, SHINEE, 2 PM, CN BLUE,GIRLS GENERATION, AFTER SCHOOL, 4 MINUTES, MISS A.
    kalau nak suh aku list bersepah la lagi. tapi semua dari korea. yea aku dah memang berjangkit gila korea dengan housemates. tak rugi pun kalau korang cuba dengar lagu lagu diorang. sebab artis korea ni memang betul betul berbakat. come in package. dance dorang terbaik. lagu superb. sebab tu la peminat peminat korea fanatik nak mampos dengan artis diorang.
  2. Lagu apa yang anda suka?
    yang ni tok sah dok cakap la. Banyak lagu yang aku suka dengar. Tapi aku bagi satu je la yea. aku suka dengar lagu TIMELESS by xiah jun su feat dengan sorang lagi minah korea ni. aku lupa nama pulak.
  3. Lagu apa yang anda selalu dengar minggu ni,
    hurmm lagu timeless tu la, then lagu mirotic versi shinee nyanyi.
  4. Berikan sebab kenapa anda suka artis / band tersebut.
    Sebab diorang hensem, cantik , gorgeous, talented gila gila. full package lah.
  5. Anda kaki karaoke?
    Nope, aku tak suka nyanyi ngn mic bagai ni. aku segan. aku suka dengar orang nyanyi. sebab suara tak sedap so sedar diri tak nyanyi.
  6. Selalu beli cd original?
    Hah, memang tak la aku nak beli yang original. download sudah. bazir duit jek..

3 comments:

Anisa said...

cool la lya..betul la watpe nak beli original
donload sudahh
hahahah

Taz Jaafar said...

Taz pun kpop addict! :D

Queen M said...

ahahaha..kite serupa!!! ^^ suke suju jugaaaa..paling suke EUNHYUK :))