Darlings

Tuesday, December 7, 2010

Blogwalking vs Bloglarian

Salam. hallu fellas. Salam satu Muharam.
Tagging by Lady Aisyah. okeh apa bloglarian ni actually? saya bagi tagline bloglarian dulu: Ke Arah menjadi One Stop Centre untuk BlogWalkers.
Ini bukan contest pun tau. Jom join bloglarian untuk naik kan trafik belog anda masing masing. tak susah pun. Sebelum ni kita blogwalking manyak manyak kan untuk cari trafik. so apa kata kita blogwalking bersama bloglarian pulak sebab semakin ramai yang guna bloglarian, semakin banyak trafik yang kita boleh dapat. macam mana?
Sila terjah bloglarian untuk tahu lebih details. okeh jom kita tengok menda apa yang saya perlu buat.
  • 2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
  • okeh, "saya suka berblogwalking kerana saya melalui blogwalking la saya jumpa blogger yang best best, yang cantik cantik, yang sempoi sempoi, yang jelita habis. Yang bikin saya hampir pengsan sebab ramai sangat saya jumpa yang gorgeous amat.. hooo i love blogwalking!"
  • 3) Then, sila la jadi follower Bloglarian yek
  • 4) Tag kawan kawan & bagitahu diorang dekat ruangan komen. hurm saya nak tag
  • 2) Sherah
  • 5) Tinggalkan link entry ni di comment entry blogharian
  • 7) Lepas tu, peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian

3 comments:

Anisa said...

all the best sweetie

nanie said...

nak buat,nak buat..
thanks sis :D

Unknown said...

terima kasih krn sudi join BlogLarian. Blog sudah disenarai masuk dan boleh cek dan tukar nama.

jika ada sebarang pendapat,kritikan dan komen, jangan malu2. hambo dak baru belajar...hambo buat ni untuk org macam hambo yang kurang masa bw :)

kalo nak kongsi testimoni guna bloglarian pun bole :)