Darlings

Saturday, May 15, 2010

Chenta hati lagi..

salam,
saya mungkir janji lagi kan. saya tinggal kan belog tanpa ber hupdate lagi kan..pemalas kan saya, hari-hari kat rumah dok melangut tak tau nak buat ape pun.
Busy dok melayan mukabuku, sebok dok tengok gambar-gambar perempuan chantek. saya straight lagi okeh, tapi hobi memang suka tengok perempuan chantek dari lelaki hensem. Tapi kali ni saya nak introduce new boifren..hoho..orang kelantan cakap "koya jah lebih".
Tapi tu la, dah jatuh chenta lagi ni ..haish. Lupa kan Mr Razman buat seketika saja. eh seketika aja tau, okeh, tak mau cakap panjang-panjang, barang-barang tak siap kemas lagi neh.layan gambar dulu,nanti saya update lagi eiii, dennis ni memang butullllll la buat saya cair..haha dennis!!!!! budok yang tergedik-gedik nak kan dennis..
nota tangan: subuh tadi sampai kat teminal klang..sedih sebab bukan dia yang jemput..uwaaaaa

2 comments:

*Dak kecikkk* said...

alolo,ciannyer...
Razman maner yang?

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

ko mmg kan ko letak pic pakwe tersangat ensem pastuh ko letak pic ko pstuh mata i rasa macam eh budak due2 nih mcm ade iras2lah pastuh kan ko akan perasan dan kate eh ye laaaa...mungkin ade jodoh ko kte dlm hati

ish ish ish sume kerana mate i nih hahahah..